derde verhaaltje :)

16 september 2014

ghalo ghalo,

alweer mijn derde verhaaltje poe poe wat veel :) er is natuurlijk weer veel gebeurd om over te schrijven ;)

zondag: ik zou moeten handballen op velo tegen de c3 maar op het nhv stond dat we niet hoeven te spelen maar we gingen toch komen we daar aan omgekleed en wel is er geen team om te dus na vee gebel geen team geen wedstrijd voor niks op velo maarrrrrr we hadden een idee we hebben ons eigen team opgesplitst in 2 teams met de hulp van 2 keepende ouders en hebben toen zelf een wedstrijd gespeeld op het veld bij velo heb er natuurlijk een paar mooi ingeknald en pap was komen kijken dat was heel leuk mama was naar de rommmelmart en savondshebben we uitgebreid eten besteld bij de bezorg beer lekker 4 ribben van spareribs haha nee hoor grapie we hebben heerlijk pizza besteld bij pizza yes het was heerlijk :)

maandag: vandaag had ik school  en training maar nick en simon kropen het nest uit dus dat was gevaarlijk voor als ze naar beneden pleurde ofs dus hebben we de moeder boven gedaan bij de kinders en de vader beneden alleen de vader word trouwens donderdag geholpen , we gaan hem laten castereren ( we stren de rekening volgende week wel op oke?) savonds nog getraind en had feestcommisie ding auditie het was lastig de concurentie was zwaar maar volgende week krijg ik te horen of ik er bij zit of niet xd

dinsdag: van daag ook weer naar school met een tussenuurtje en saaie lessen smiddags huiswerk gemaakt en nu zit ik met mam in de keuken omdat ik over bepaalde dingen nog moest schrijven.

nou de greotjes van ons en er volgen nog ftotos

haudoe en de groettjes uit het WESTLAND!!!!

1. Kim:
    9 oktober 2014
    ghalo ghalo jules,
    Wanneer kan ik hier weer wat leuks lezen :)))

xxxx