eerste weekje zonder je

11 september 2014 - Westland, Michigan, Verenigde Staten

Ghalo kim,

Jij hebt natuurlijk een blog van wat jij doet in Engeland dus wij volgen jouw daar in Engeland maar jij weet natuurlijk amper iets van wat er hier gebeurd van papa mama en ik , op school thuis en op papa's werk dus ik zei vandaag voor de grap tegen mama ik ga ook een blog bijhouden. waar jij ook je blog heb dus kan je alles volgend wat hier gebeurt enzo. oke de site heet wel reislogger maar ik blijf lekke thuis want jij zit al in Engeland dus elke keer als ik er wat op zet weet jij wat we gedaan gegeten hebben enzo en ben je ook weer een beetje ij van de dingen die in honselersdijk gebeuren ik weet niet of ik elke dag ga typen zoals jij maar miss wel miss niet who knows? ligt eraan hoeveel hw ik heb ofzo. dus zal ik dan maar beginnen met de dingen die deze week zijn gebeurd en de dingen die nog gaan gebeuren?

Dit is mn eerste volle week in 3 HAVO en het bevalt me wel school blijft natuurlijk stom maar het is wel gezellig met de klas en de leraren heb al best veel hw opgekregen en vrij gehad. heb ook nog getraind en moet morgen weer trainen met leo de opa van lisa die ons training geeft hij lijkt echt op meester henk hoe die doet dan ik krijg wel complimentjes van hem dus het is leuk :). ik was vandaag vroeg uit weet ook niet waarom maar vnd het niet erg heb met mama gegeten en toen cakejes gebakken en koejes gebakeen ze ruiken heerlijk en alles is nu uit de oven morgen heb ik het eerste uur vrij en zit ik tot 3 uur. en dan trainen en dan lekker naar huis .
zaterdag avond ga ik naar mariska want daar is film avondje met mensen van feestweek naaldwijk, zondag moet ik op de fiets naar velo want daar speel ik tegen we gaan op de fiets met ze alle en papa komt kijken en lynn ook :) ik ga 19 september ook naar sweksie in  theater  met viv en nikki door de gratis kaartjes van marvin. smaandags moet ik ook voor de feestcommisie komen.

we praten wel met je op whats app en zo dus je weet wel veel maar ik dacht ja tis wel leuk het gaat goed met ons maar we missen je wel heel erg hoor :').

nou see you soon! challaz

1. Kim:
    12 september 2014
    wat leeeuuuk, ik ga deze blog heel goed in de gate houden. ik houuuu van julliieeeee xxx