tweede verhaalje

13 september 2014 - Westland, Nederland

dus dit is mijn tweede blog ding om jou op de hoogte te houden er is namelijk veel gebeurd ;).  donderdag schreef ik voor het laatst dus zullen we maar met vrijdag beginnen?

vrijdag ochtend had ik eerste uur vrij zoals gewoonlijk dus mama en ik gingen naar de konijnen en het vouwtjes konijn liep der bek vol te proppen met stro dus wij dachten die is een nestje aan het bouwen ze leef het maar doen ze maakte hem in een van die hokjes op de tweede verdieping. dus pap zei ja die is een nessie aan t makuh.
dus wij hadden dit weekend of volgende week een nestje verwacht, maar zo ging het dus niet die zelfde middag beviel de moeder van een prachtige tweeling genaamd nick en simon miss zijn het wel meisjes dan nicky en simone :) die nu lekker onder het wol liggen. moeder en kinders maken het goed . net nog ff gekeken en foto"s volgen snel ik kreeg het bericht van mama op school dus ik was door het dolle heen en probeerde eigelijk gelijk een adoptie gezin te zoeken maar nog niemand gevonden. savond moest ik trainnen en dat was leuk daarna nog met mama de voice gekeken. nou vandaag is het zaterdag en we zijn vandaag naar beverwijk geweest het was helemaal leuk en leuk om te zien  heb een paar all stars en wat make up gekocht mama nog iets schattigs voor in huis en baklava en pekannoten  we hebben een turkse pizza op met donner het was heerlijk

ik ga zo naar maris met nog meer mensen dat word vat gezellig.

nou ik zal nog wat fotos toevoegen see you soon xxx

1. Kim:
    13 september 2014
    heeee,
    Wat leuk om te lezen en je kan leuk schrijven jill! Wel echt vet gaaf die baby konijntjes en die namen zijn echt geweldig bedacht hahaha. Je all stars zijn echt leuk zeg! en dat Love is echt super schattig.Ik vind het heel leuk om dit te lezen!! xxx